Založ si blog

Čudujem sa

Čudujem sa …

A vlastne už ani nie. Už dávnejšie som si totiž všimla, že ani Pravde sa nevyhýbajú bulvárne témy a zrejme senzáciechtiví čitatelia. Jedine to vysvetľuje, prečo sa v novinách venuje celý článok téme ceny vstupenky na hokej, ktorá je predávaná na čiernom trhu za niekoľkonásobne vyššiu cenu ako bola pôvodná.
Pri čítaní uvedeného článku som si spomenula na vlastný zážitok z Francúzska. Nie, nie som priekupník ani falšovateľ, len som si tam raz kúpila lístok na vlak, ktorý som nemohla použiť. Rozhodla som sa ho teda predať a to zverejnením inzerátu. V telefóne sa mi však namiesto záujemcu ozvala polícia, ktorá ma varovala, aby som inzerát stiahla, lebo sa jedná o trestný čin. Rozklepaná som bola rada, že zostalo len pri upozornení.
Priekupníci s lístkami na hokej určite rozklepaní nie sú, lebo sa neváhajú postaviť pred štadióny a verejne svoju ponuku prezentovať a dokonca i zjednávať. Autor článku, ak sa už s takým človekom stretol, mal na to upozorniť políciu, ktorá by ho tiež možno trošku postrašila. Aj keď takýto typ obohacovania sa nie je u nás klasifikovaný ako trestný čin. Mali by sme si zobrať príklad z Anglicka alebo Holandska, kde je to naopak.
A prečo ma to vlastne tak poburuje? Nuž, organizátori asi toho veľa nezmôžu, veď sami by boli asi najradšej, keby sa vypredali všetky lístky na všetky zápasy. A spravodlivo, t.j. za cenu, ktorú si môže dovoliť i občan zarábajúci niekedy aj sumu, ktorú priekupníci požadujú. Na druhej strane sa zase čudujem ľuďom, ktorí sú ochotní túto sumu zaplatiť, hoci za pozeranie výkonov našich hokejistov by niekedy mali zaplatiť skôr divákom…

Ako byť duševne zdravý

28.04.2011

Duševné zdravie Zdá sa, že v súčasnej dobe je ťažšie definovať duševne zdravého človeka ako duševne chorého. S hektickou dobou sa u nás objavilo čoraz viac duševných porúch, depresií a závislostí. Každý to pozná: zhon v práci, doma, neustály tlak na psychiku človeka, aby zvládol naraz i niekoľko úloh. Takéto stresy sa potom prejavujú bolením hlavy, trasúcimi sa [...]

maturita – formalita?

28.04.2011

Maturita – formalita? Maturantov čoskoro čaká druhá časť ich záverečnej skúšky. Za zvláštnou skratkou ÚFIČ sa skrýva klasická odpoveď pred skúšobnou komisiou, ale pre zmätenie verejnosti je to „Ústna forma internej časti“ maturitnej skúšky. Tú trému pri zelenom stole si asi pamätáte doteraz a pravdupovediac, ani po mnohých rokoch sa na takzvanej „skúške [...]

čaputová

Čaputová: Členstvo v klube NATO nám poskytuje ochranu teraz aj do budúcna

28.03.2024 12:58

V piatok uplynie výročie 20. výročia vstupu Slovenska do Aliancie.

izrael, palestína, gaza

Izraelská armáda tvrdí, že v nemocnici v Gaze zabila 200 ozbrojencov Hamasu

28.03.2024 12:44

Pacienti z radov civilistov a zdravotnícky personál bol podľa armády kvôli bojom evakuovaný do iného krídla nemocnice.

olympiada rieka Seina v Parizi

Ukrajinci vyhrali symbolickú bitku o Paríž, ale chcú, aby Rusov potrestali najprísnejšie

28.03.2024 12:30

Kyjev nechce vidieť na letných hrách ani jedného Rusa. Moskva tvrdí, že Medzinárodný olympijský výbor skĺzol do suterénu rasizmu neonacizmu.

zena tabletka lieky choroba liek

Japonsko eviduje 4 úmrtia a 100 hospitalizácií v súvislosti s doplnkami výživy

28.03.2024 12:09

Firma minulý týždeň informovala, že prvé sťažnosti na problémy s obličkami dostala už v januári.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 6509x
Priemerná čítanosť článkov: 2170x

Autor blogu

Kategórie